وبسایت رهبر کوچک من چند وقتی است که با ایجاد کمپین حمایت از کالای ایرانی سعی کرده است تا قدم کوچکی در راستا تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد هرچند کمپین سال رونق تولید را نیز چند وقتی است که در سال جدید راه اندازی کرده ایم
حمایت از کالای ایرانی مسئله ای است که باید به ان اهمیت داد و باید سعی بشود که مردم را در جهت تشویق حمایت از کالای ایرانی با خود همراه کنیم و به علاوه باید بتوانیم با معرفی کالا های ایرانی خوب بتوانیم که از کالا های خوب حمایت کنیم .
مقام معظم رهبری: ما باید کاری کنیم که کالای ایرانی به عنوان یک کالای محکم، مطلوب، زیبا، همراه با سلیقه و بادوام در ذهن مصرف کننده ی ایرانی و غیر ایرانی باقی بماند. این باید همت مجموعه کارآفرینی و کارگری و متصدیان این امر باشد. البته این کار، پیش نیازهائی دارد. ممکن است آموزش مهارت های لازم، دوره های ایجاد مهارت لازم باشد - که اینها کار دستگاه های دولتی و امثال دولتی است - لیکن باید هدف این باشد. کارگر ایرانی آنجائی که ذوق خود را به کار می برد، سلیقه خود را به کار می برد و سرپنجه ماهر خود را به کار می برد، کار جالب و تماشائی از آب در می آید.
کالای ایرانی و تولید داخلی، ستون فقرات اقتصاد
مقام معظم رهبری: «مشکلاتی که وجود دارد اولاً با گفتن و حرف زدن حل نمی شود؛ اقدام و ابتکار و عمل لازم است. ثانیاً [حل] مشکلات مجموعه اقتصادی کشور را در درون کشور باید پیدا کرد؛ ستون فقرات هم عبارت است از تولید؛ ستون فقرات اقتصاد مقاومتی که ما عرض کردیم، عبارت است از تقویت تولید داخلی...». اگر ساخت داخلیِ قدرت در کشور در همه زمینه ها از جمله و بخصوص در زمینه اقتصادی، ساخت مستحکمی باشد، همه مسائل را با طرف های گوناگون می شود مذاکره کرد؛ انسان منتها از موضع قدرت مذاکره می کند، نه از موضع نیاز، نه از موضع احتیاج که زبان دشمن را دراز کند، دائم شرط و شروط بگذارد، دائم حرف بی ربط و مفت بزند؛ بنده علاج را در این می بینم. من می گویم -روز اول سال هم این را گفتم - همه بایستی همه همت شان را در بخش های مختلف و گوناگون برای مسأله تولید صرف کنند».
- ۱. تولید ملی و نیروی کار در افق 1414
- ۲. رابطه خودباوری، ابتکار، نوآوری و اتکا به نیروهای خودی و اقتدار ملی
- ۳. الزام ها، اندوخته ها و فواید رونق تولید کشور
- ۴. الزامات و پیامدهای تولید ملی
- ۵. الگوی مطلوب برای تولید کالای ایرانی
- ۶. تقویت تولید داخلی، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی
- ۷. عبور از پیچ اقتصادی با حمایت از تولید ملی، و کالای ایرانی
راهکارهای تولید داخلی و کالای ایرانی
سیاست جانشینی واردات، سیاستی است که به جای واردات و به ویژه واردات صنعتی از تولیدات داخلی آن کالاها و فرآورده ها استفاده می کند یا صنایع لازم برای تولید داخلی آن ها را فراهم می آورد. تولید در صنعت مستقل از سایر صنایع و زیرساخت های لازم برای توسعه ی آن صنعت نیست و در عین حال سرمایه گذاری و توسعه ی زیر ساخت های لازم برای گسترش تجارت آن وظیفه ی بنگاه های خصوصی نیست. این وظیفه ی دولت است که بسترهای لازم را برای شکوفایی یک صنعت در کشور ایجاد کند. در راستای حمایت از تولید ملی باید از راه ایجاد خوشه های صنعتی و حمایت از شرکت های سرمایه گذار مخاطره پذیر به گسترش تولید کشور کمک کرد و با شناخت ظرفیت های تولیدی، کالاهایی را که در آن ها مزیت نسبی داریم را صادر کنیم تا قادر باشیم با ارز حاصل از فروش این کالاها، کالاهایی را که در آن ها مزیت نسبی نداریم، وارد نماییم.
الف: مزایای اقتصادی ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
1- حفظ مشاغل موجوددربخشهای تولیدی، بنابراین حفظ وضع موجود اشتغال درکشور
2- گسترش وایجاد مشاغل جدید به واسطه فراهم شدن تقاضای جدیدبرای محصولات موجود وخدمات جدید و در نتیجه کاهش نرخ بیکاری
3- گسترش چرخه های تولید به صورت مستقیم وغیر مستقیم بنابراین تقویت بنیان های امنیتی و دفاعی کشور
4- افزایش توان پولی، مالی و اعتباری کشور و افزایش قدرت وام دهی به سایر کشورها
5- افزایش درآمد های ناشی از مالیات و افزایش منافع جمعی مردم
6- سالم سازی و تقویت فرآیند های تولید، توزیع و مصرف کشور
7- صرفه جویی های اقتصادی بواسطه استفاده بهینه از تجهیزات تولید و صرفه جویی های ناشی از مقیاس تولید
8- کاهش قیمت تمام شده محصولات بواسطه تولید انبوه
9- رقابتی شدن فضای کسب و کار و بدنبال آن افزایش منافع مردم
10- تقویت بورس اوراق بهادار به واسطه افزایش قدرت تولیدی و مالی شرکت ها
11- استفاده و بکارگیری سرمایه های خرد و کلان آحاد جامعه و امکان سرمایه گذاری آن در بخشهای تولیدی
12- جلوگیری از انتقال سرمایه ها به خارج ازکشور بواسطه فراهم شدن زمینه های بکارگیری سرمایه ها در فرآیند تولیدات داخلی
13- جذب سرمایه های خارجی به دلیل صرفه اقتصادی برای سرمایه گذاران
14- کاهش وابستگی ارزی به کشور های بیگانه وتقویت پول ملی واتکاء به آن در معاملات و مبادلات اقتصادی
15- حرکت بخشهای اقتصادی به سمت تجارت واقعی و کاهش واسطه گری های زائد
16- کاهش حجم و وزن اقتصادزیر زمینی وحرکت به سمت شفافیت اقتصادی
17- افزایش درآمدهای مردم وانگیزه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری های مطمئن
18- کمک به مثبت شدن تراز تجاری کشوربه دلیل کاهش نیازهای وارداتی
19- مقابله با تحریم های اقتصادی کشورهای دیگر و افزایش توان اقتصادی وبالارفتن قدرت چانه زنی در معاملات بین المللی
20- کاهش وابستگی به درآمد های نفتی در مصارف جاری کشور و زمینه سازی سرمایه گذاری در آمدهای نفتی برای طرح های عمرانی و سرمایه گذاری های کلان
22- کاهش صادرات مواد خام و بسترسازی ایجاد و افزایش ارزش افزوده بر روی مواد خام در کشور
23- افزایش درآمد های دولت بواسطه افزایش فعالیت های اقتصادی و تولیدی کشور
24- کاهش نقش تصدی گری دولت بواسطه فعال شدن بخشهای خصوصی و تعاونی و بنابراین شکل گیری ساختارهای نظارتی دولت به عنوان وظیفه اصلی حوزه حاکمیت
25- کاهش تورم به واسطه افزایش تولید و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا
26- تخصیص بهینه منابع مالی و سرمایه ای و سازوکارهای تولید، توزیع و مصرف در کشور
27- جلوگیری از انتقال ارز بواسطه تامین نیازها از تولیدات داخلی و تقویت صادرات و کسب مزیت رقابتی در جهان
28- کاهش مشکلات مربوط به حمل و نقل و گمرک ناشی از واردات کالا و کاهش تورم ناشی از کمبود عرضه بواسطه افزایش تولید
29- امکان حضور واقعی در مناطق آزاد تجاری جهان بواسطه افزایش تولیدات داخلی و بالا رفتن قدرت رقابت جهانی و تقویت صنایع دستی و بستر سازی جذب گردشگر خارجی
30 - بازسازی وبهسازی سیاست های مالی و پولی کشور بواسطه ضرورت های اجتناب ناپذیر
31- برقراری روابط منطقی در تقاضا و عرضه محصولات بنابراین تعادل قیمت ها و تأمین منافع جامعه
ب: مزایای فرهنگی و اجتماعی ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
32- گسترش و تقویت همبستگی های فرهنگی و اجتماعی داخل کشور بواسطه مصرف محصولات ملی و محلی
33- افزایش اعتماد به نفس و تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی و کاهش آثار تحریم های جهانی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی جامعه
34- تقویت باورهای اسلامی– ایرانی و ملی و کاهش وابستگی های فرهنگی و اجتماعی به بیگانه و احساس همزاد پنداری از طریق مصرف کالاهای ایرانی در بین مردم
35- جلوگیری از آثار مخرب مصرف کالاهای خارجی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی بواسطه مصرف تولیدات ملی
36- حفظ آثار فرهنگی جامعه برا ی نسل حاضر و نسل های آینده و فرهنگ سازی کار و تلاش و خدمت به کشور
37- دفع فرهنگ بیگانه و تأثیر گذاری بر فرهنگ بیگانه از طریق انتقال تکنولوژی و صادرات به کشورهای دیگر
38- خنثی سازی حملات فرهنگی دشمن در جنگ نرم و کاهش ناهنجاری های اجتماعی بواسطه کاهش تورم و بیکاری
39- نهادینه کردن استقلال فرهنگی و اجتماعی به واسطه استقلال تولیدی و اقتصادی
40- محصولات تولید شده به دست مردم مسلمان کشور و بنابراین اطمینان به رعایت الزامات اعتقادی در فرآیندهای تولید که فقدان آنها می تواند اثرات وضعی نامطلوب بر مصرف کننده برجاگذارد
41- احساس هویت ملی بنابراین تلاش در جهت تکریم ایرانی بودن وغرور ملی
42- ارائه الگوئی عینی وعملیاتی برای سایر کشورهای مسلمان جهان از طریق دستیابی به اهداف مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بواسطه حمایت و مصرف تولیدات داخل
43- تقویت فرهنگ شیعه – مسلمان و ایرانی به جای تقویت فرهنگ های بیگانه و الحادی
44- کاهش مشکلات فرهنگی بواسطه ی کاهش جابجایی های غیر ضروری نیروی انسانی در بخشهای تولیدی
45- فرهنگ سازی مصرف تولیدات ایرانی و انتقال سینه به سینه این فرهنگ به نسل های آینده
ج: مزایای علمی، آموزشی و پژوهشی ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
46- بومی شدن تکنولوژی های مختلف در حوزه تولید از طریق آزمون و مهندسی معکوس
47- بومی شدن علوم مختلف از طریق بکارگیری آنها در عرصه تولید وعمل
48- آزمون نظریه های علمی در صحنه تولید و استخراج نتایج علمی و کاربردی از آنها و در نتیجه تبدیل آنها به متون علمی مورد نیاز بخشهای مختلف دانشگاهی کشور
49- آزمون تجارب جدید در حوزه تولید و به دنبال آن افزایش توانمندی های علمی و کاربردی
50- برقراری ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه بواسطه احساس نیاز اجتناب ناپذیر هر دوی آنها به همدیگر
51- امکان تبدیل شدن دانش به ثروت و تجاری شدن علوم مختلف
52- شکوفا شدن استعدادهای فردی، جمعی و سازمانی در فرآیندهای تولید
53- عدم ترس از شکست و تلاش برای کسب تجربه از شکست ها برای موفقیت های آینده در عرصه تولید
54- آموزش ویادگیری علمی – تجربی نیروهای انسانی در فرآیندهای تولید، توزیع و مصرف
55- توسعه نیروی انسانی و افزایش توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز آنها در عرصه های مختلف تولید
56- فراهم شدن و امکان اصلاح و بازسازی ساختارهای خرد و کلان مدیریتی کشور بواسطه نیازهای اجتناب پذیر
57- استفاده بهینه از منابع انسانی وتحقق شایسته سالاری در فرآیندهای مختلف تولید و برقراری عدالت سازمانی در حوزه نیروی انسانی
58- صادرات دانش بومی وتوانمندی های تکنولوژیکی به سایر کشورها
59- تخصصی شدن تولیدات بنابراین تقویت مبانی علمی و کاربردی حوزه تولید در کشور
60- افزایش کیفیت و کمیت تولید با استمرار آن و کشف و اجرای راه حل های بهتر در تولید
61- افزایش اعتماد مردم به تولیدات بواسطه ورود متخصصان به عرصه های تولید کشور
د: مزایای محلی و استانی ناشی از تولید ملی و حمایت از کا ر و سرمایه ایرانی
62- جلوگیری از مهاجرت افراد به شهرهای دیگر به واسطه فراهم شدن زمینه های تولید محلی و استفاده بهینه ازظرفیت ها وامکانات محلی و استانی در کشور
63- جلوگیری از فرار مغزها به سایر کشورها بواسطه فراهم شدن امکان بکارگیری تخصص ها در بخشهای مختلف تولیدی کشور
64- استفاده از نیروهای انسانی متخصص محلی بنابراین کاهش قیمت تمام شده محصولات
65- افزایش جذب گردشگران اقتصادی، فنی و فرهنگی به کشور بواسطه افزایش قدرتمندی های تولیدی و اقتصادی کشور
66- بستر سازی توسعه پایدار در ابعاد خرد و کلان در بخشهای ملی و محلی
ر: مزایای سیاسی و قانونی ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
67- تقویت قدرت چانه زنی نظام و کشور در عرصه های بین المللی در حوزه مسائل سیاسی امنیتی
68- کاهش فشارهای سیاسی بیگانگان و تنظیم شدن قوائد بازی های سیاسی در جهان به نفع کشور
69- بستر سازی تحقق برنامه های پنج ساله و چشم انداز بیست ساله کشور
70- ارائه چهره مثبت سیاسی در عرصه های جهانی بواسطه قدرت تولیدی بنابراین افزایش اعتبارات جهانی و افزایش قدرت پول ملی
71- اصلاح و بازسازی قوانین حوزه های اقتصاد و تولید به واسطه احساس نیاز کشور به آنها
72- وضع قوانین، آئین نامه و دستورالعمل های مورد نیاز در بخشهای مختلف تولیدی و اقتصادی کشور به دلیل ضرورت های اجتناب ناپذیر
73- ایجاد ابزارها و ساختارهای نظارتی کارآمد بر عملکرد بخشهای تولیدی و تلاش مسئولین برای آسان سازی فرآیندهای تولیدی و اقتصادی کشور
74- رعایت شرایط احراز افراد و سازمان ها برای ورود به بخشهای تولیدی و اقتصادی بر اساس الزامات و شرایط مورد نیاز و به هنگام
ز: مزایای بازاریابی و بازارداری ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
75- دسترسی راحت به خدمات پس از فروش در عرصه های مختلف تولید
76- دسترسی تولیدکنندگان به نیازهای واقعی مردم
77- تنوع تولیدات و تأمین نیازهای آحاد جامعه و طراحی محصولات جدید متناسب با نیازهای روز جامعه
78- کاهش زمینه های رانت خواری و دریافت پورسانت های کلان بواسطه خریدهای غیر ملی
79- نوسازی و بازسازی خطوط تولید و به روز شدن آنها و بنابراین کاهش قیمت تمام شده محصولات
80- مصرف محصولات داخلی و انتقال نقطه نظرات مصرف کننده به بخش تولید باعث بسترسازی اصلاح و رفع معایب کالا می گردد
81- ارائه محصولات براساس سلیقه مصرف کنندگان بنابراین رعایت اصول بسته بندی و ظاهر زیبا
82- اصلاح و بازسازی مستمر تولیدات بنابراین دستیابی به کیفیت مورد نیاز، مشابه و بهتر از کالاهای خارجی
83- تکریم و حمایت واقعی از مصرف کننده به جهت تأمین شرایط آنها
84-فراهم شدن رضایت مشتری بنابراین وفاداری به خرید و تکرار آن
85- فراهم شدن زمینه تبلیغات دهان به دهان بواسطه مصرف تولیدات ملی
86- جهانگرایانه شدن محصولات ایرانی و حضور و نفوذ در بازارهای جهانی
87- افزایش قدرت چانه زنی کشور در ورود به سازمان تجارت جهانی
88- حذف بخشهای زائد اداری و تلفیق و ترکیب بخشهای موازی در ساختارهای اداری و تولیدی
89- کاهش مشکلات کارگری در بخشهای تولیدی
90- افزایش قدرت پاسخگوئی بخشهای اداری و دولتی بواسطه درخواستهای مستمر و دائمی بخشهای تولید
91- تقویت و گسترش ارتباطات درون و برون سازمانی
پینوشت:
* عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان
منبع: rooyeshnews.com
🔹🔹🔹 کمپین حمایت از کالای ایرانی اینجا کلیک کنید🔹🔹🔹
ما بخش های مختلفی را در جهت حمایت از کالای ایرانی در بخش کمپین حمایت از کالای ایرانی در سایت داشته ایم که به چند مورد از انها اشاره میکنیم و با کلیک روی لینک های انها می توانید انها را بیشتر مطالعه کنید .
بخش های مختلف این کمپین
1-بیانات رهبری پیرامون حمایت از کالای ایرانی
2-پرسش و پاسخ در زمینه حمایت از کالای ایرانی
3-مقالات و مطالب در زمینه حمایت از کالای ایرانی
4-حمایت از کالای ایرانی از منظر بزرگان
5-معرفی کالاهای ایرانی خوب
6-معرفی سایت ها و کانال های مختلف در زمینه حمایت از کالای ایرانی
7-وظایف ما در قبال کمپین حمایت از کالای ایرانی
.......................................................................................................................................
بخش بیانات رهبری بخش مهمی است چون شامل نکات و چهارچوب ها و فرمایشات رهبری است که باید مورد توجه مردم و مسئولین قرار بگیرد از این جهت این بخش یکی از ان بخش هایی بود که در کمپین حمایت از کالای ایرانی وبسایت رهبر کوچک من مورد توجه قرار گرفت. و امیدواریم از این بخش استفاده مفیدی داشته باشید .
❇️بخش اول بیانات رهبری پیرامون حمایت از کالای ایرانی❇️
1- «من قبلاً هم این را گفتهام، تذکّر دادهام، الان هم مجدّداً عرض میکنم. واردات کالاهایی که در داخل بهقدر کافی تولید میشود، بایستی بهصورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود؛ آنچه در داخل تولید میشود، از خارج وارد نشود.
۱۳۹۶/۰۱/۰۱
2- «بنده به مسائل معیشت مردم خیلی فکر میکنم، خیلی دغدغهمندم نسبت به مسئلهی معیشت مردم امّا هرچه فکر میکنم، هرچه با کارشناسها و آدمهای وارد و مطّلع مشورت میکنم، میبینم جز این راهی وجود ندارد که ما قاطعاً تکیه کنیم به مسائل داخلی. اینکه تجّار خارجی بیایند و بروند و هیچ آبی هم از اینها گرم نشود -که تا حالا [هم] نشده- [چه فایده دارد]؟ الان حدود یکسال است مدام میآیند و میروند؛ کاری هم نکردهاند. اگر هم بخواهند کاری کنند، تصرّف بازار ایران است که درست به ضرر ما است. فایدهی آمد و رفت این هیئتها باید سرمایهگذاری باشد، باید ایجاد تولید باشد، باید در جاهایی که احتیاج داریم به فنّاوری جدید، [آوردن] فنّاوری جدید باشد؛ اینها باید باشد؛ اینها نیست یا کم است. این چیزها را بایستی مسئولین محترم رعایت کنند، دنبال کنند. اینکه ما گفتیم اقدام و عمل، البتّه حالا مشغولند، باید انشاءالله نتیجهی کار محسوس بشود، ملموس بشود که مردم حس کنند، لمس کنند؛ راه این است.» ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3- «قسمت عمدهای از تولیدات کشور، مصرف کنندهاش دستگاههای دولتی ما هستند. دستگاههای دولتی بایستی جزم و عزم داشته باشند بر این که جز تولیدات داخلی - در آن مواردی که تولید داخلی وجود دارد - هیچ چیز دیگر مصرف نکنند. یعنی واقعاً در محصولاتی که مشابه داخلی دارد، مطلقاً ممنوع بشوند که از خارج چیزی وارد نکنند.» ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
4- «همهی ما از بچگی اینطور بار آمده بودیم که جنس ایرانی مساوی است با بد بودن، پست بودن و نامرغوب بودن؛ ایرانی مساوی است با ناتوانی در تولید جنس خوب در همهی زمینهها. اصلاً این فرهنگ را در ذهن ملت ما نهادینه کرده بودند. این در حالی است که این موضوع ۱۸۰ درجه با واقعیت فرق دارد. این ملت، ملتی است که از همه جهت میتواند؛ میتواند تولید کند، میتواند رشد بدهد، میتواند ابتکار کند، میتواند مرزهای علم و فناوری را بشکند و جلو برود.» ۱۳۸۴/۰۶/۳۱
5-کسانی که مصرف کننده هستند – که همه ی ملّت ما در واقع مصرف کننده اند – محصولات داخلی را مصرف کنند که من روی این بارها و بارها تکیه کردم و امروز هم عرض میکنم و تکیه میکنم. همه سعی بکنند محصولات داخلی را مصرف بکنند، کارگر ایرانی را حمایت بکنند، کارگاه تولیدی داخلی را با مصرف کردن [محصول] آن رونق بدهند. بیانات در حرم مطهر رضوی1394/01/01
جهت مشاهده لیست کامل بیانات رهبری پیرامون کالا ایرانی اینجا کلیک کنید
.......................................................................................................................................
یکی دیگه از نکات در زمینه حمایت از کالای ایرانی این است که پرسش ها و پاسخ هایی در این زمینه وجود دارد و یا شاید گاهی شبهات و شایعاتی که ما سعی کرده ایم با کمی کار روی این بخش به این پرسش و پاسخ ها و شایعات و شبهات پاسخ بدهیم و هر چند در ادامه حتما این بخش ها تکمیل خواهند شد
❇️بخش دوم پرسش و پاسخ در زمینه حمایت از کالای ایرانی❇️
1-وقتی کالا ایرانی بی کیفیت و گرونه چرا باید بخریم
2-چرا از کالای ایرانی حمایت کنیم ؟
3-رابطه رونق تولید و کالا ایرانی
4-چرا باید کالا بی کیفیت ایرانی رو خرید
5-چرا روی کالا ایرانی تعصب داشته باشیم
جهت مشاهده لیست پرسش و پاسخ در زمینه حمایت از کالای ایرانی اینجا کلیک کنید
.......................................................................................................................................
یکی دیگر از بخش های وبسایت در جهت حمایت از کالای ایرانی انتشار مقالات و مطالب مهم در زمینه حمایت از کالای ایرانی و راهکار های عملی و علمی است که در این بخش به ان اشاره کرده ایم و اگر به دنبال مقاله و مطلب هستین از این بخش میتوانید استفاده داشته باشید
❇️بخش سوم مقالات و مطالب در زمینه حمایت از کالای ایرانی❇️
❇️بخش چهارم معرفی کالاهای ایرانی خوب❇️
1-معرفی سایت های فروش کالا ایرانی
2-معرفی کانال های معرفی کالای ایرانی
3-معرفی شرکت تولید کننده موبایل
4-معرفی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی
5-معرفی شرکت تولید کننده بخاری
جهت مشاهده لیست معرفی کالاهای ایرانی خوب اینجا کلیک کنید
.......................................................................................................................................
❇️بخش پنجم معرفی سایت ها و کانال های مختلف در زمینه حمایت از کالای ایرانی❇️
1-کانال سروشی اقتصاد مقاومتی : https://sapp.ir/emoqavem
2-کانال سروشی من یک ایرانی هستم : https://sapp.ir/man.iraniam
3-ایـن سـو بزرگ تر از یک فروشگاه محصولات ایرانی :https://insooo.ir/
4-فروشگاه کالا ایرانی : https://zist.ir/
5-وبسایت ایرانی میخرم : http://irani-mikharam.ir
جهت مشاهده لیست کانال ها و سایت های حمایت از کالای ایرانی بیشتر اینجا کلیک کنید
.......................................................................................................................................
❇️بخش ششم حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی❇️
1-چرا باید از شبکه های داخلی حمایت کنیم ؟ ❇️
2-حکم شرعی استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی؟ ❇️
3-بهترین شبکه های اجتماعی داخلی ❇️
4-شبکه های اجتماعی داخلی ایا اطلاعات مردم را سرقت میکنند ؟ ❇️
5-ایا شبکه های اجتماعی داخلی امنیت کافی را دارند ؟ ❇️
جهت مشاهده لیست مطالب حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی اینجا کلیک کنید
.......................................................................................................................................
❇️بخش هفتم وظایف ما در قبال کمپین حمایت از کالای ایرانی❇️
1-اشنا شدن با ثمرات مفید حمایت از کالای ایرانی
2-شناختن کالاهای ایرانی خوب جهت حمایت از طریق کانال های مختلف
3-تشویق دوستان و اشنایان جهت حمایت از کالای ایرانی
4-از همین امروز سعی کنید روی کالاهایی که میخرید تعصب داشته باشید و کالاهای داخلی و ایرانی را بخرید به امید رشد اقتصادی و شکوفایی هرچه بهتر کشور
5-لطفا کمپین هایی هر چند ساده و همین گونه ایجاد کنید همینکه ما برای خود یاداوری کنیم که تولید داخلی نیاز به حمایت دارد و تنها راه برون رفت از این مشکلات همین حمایت از کالاهای داخلی است میتوانیم در عمل نیز بیشتر و بیشتر از کالای داخلی حمایت کنیم
جهت مشاهده لیست وظایف بیشتر اینجا کلیک کنید
حقیقتاً بایستی به مسئلهی حمایت از کالای ایرانی اهمّیّت بدهیم؛ این یک کار #واجب است، کار #ضروری و #قطعی است. ( مقام معظم رهبری)