loading...

رهبر کوچک من

همراه شما هستیم از وبسایت رهبر کوچک من بخش اخبار کوتاه این قسمت  کالای ایرانی چقدر برای مشتریان جذاب است؟  کالای ایرانی چقدر برای مشتریان جذاب است؟   🔹🔹🔹 کمپین حمایت از کالای ایرانی اینجا کلیک کنید🔹🔹🔹   یکی از عناصر بسیار تأثیرگذار در تقویت جذابیت کالا برای مشتری به میزان کیفیت آن باز می‌گردد، شاخصی که به موازات ارتقای آن، رونق تولید آن محصول فزاینده‌تر خواهد شد. به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت، نامی آشنا برای کالا‌هایی…

اخرین بیانات رهبری
کمپین گام دوم انقلاب
سال 1398
کمک به سیل زله زدگان

& سلام دوست عزیزم لطفا چند دقیقه وقتتون بده به من ممنون میشم ازت &


میخوام بگم بیاییم از هم وطن های عزیز خودمون که درگیر سیل شدن حمایت کنیم و خب درسته شاید بگی مگه دولت و حکومت نیست و مگه بودجه نیست ؟ شما درست میگی اینا هست اما مطمئن باشید اگه حمایت های خودمون رو با این بهونه ها رها کنیم مطمئن باشید بودجه ها و کمک های دولتی حتی به فرض رسیدن نیز جوابگو این عزیزان نیست پس چه بهتر و زیباتر که ما خودمون به فکر خودمون باشیم و دست تو دست هم وطن هامون بزارین مطمئن باشید نتیجه این خوبی که امروز میکنید رو خواهید دید & به اسونی از طریق کد دستوری زیر مبلغ مورد نظر خودتون رو پرداخت کنید


99#*8877*

m.b بازدید : 15 جمعه 20 ارديبهشت 1398 نظرات ()

همراه شما هستیم از وبسایت رهبر کوچک من بخش اخبار کوتاه این قسمت  کالای ایرانی چقدر برای مشتریان جذاب است؟

 

کالای ایرانی چقدر برای مشتریان جذاب است؟

 

🔹🔹🔹 کمپین حمایت از کالای ایرانی اینجا کلیک کنید🔹🔹🔹


 

یکی از عناصر بسیار تأثیرگذار در تقویت جذابیت کالا برای مشتری به میزان کیفیت آن باز می‌گردد، شاخصی که به موازات ارتقای آن، رونق تولید آن محصول فزاینده‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت، نامی آشنا برای کالا‌هایی است که در میان جامعه هدف و در صحنه بازار، با اقبال مواجه هستند. هر آنچه کیفیت یک کالا یا محصول بیشتر، میزان تقاضا برای خرید و تهیه آن نیز افزون‌تر خواهد بود.

اساسا یکی از الزامات و ضروریات دستیابی به رونق تولید را باید در تسهیل ضریب عرضه و فروش آن جستجو کرد در غیر این‌صورت حصول و دستیابی به رونق در عرصه تولیدی و صنعتی امری ابتر و ناقص خواهد ماند.

با قائل بودن به چنین قاعده‌ای می‌باید قواعد مربوطه در راستای دستیبای به رونق را به نحوی شایسته و منطقی رعایت کرد. در میان این قواعد، کیفیت کالا از عناصر بسیار تعیین کننده برای نائل شدن به هدف مورد نظر در این عرصه به شمار می‌رود.

البته دستیابی به رونق تولید، صرفا با ارتقای کیفی محصول یا کالای تولیدی حاصل نمی‌شود و به موازات آن می‌باید ضروریاتی دیگر را نیز تامین و مهیا کرد در غیر اینصورت تحقق هدف مورد نظر ممکن نخواهد شد؛ بنابراین با همه این اوصاف، تردیدی وجود ندارد که در فقدان کیفیت، برخورداری از رونق در عرصه تولید کالای مورد نظر قطعا و یقینا ناشدنی است.

محمدرضا صدیقیان، یکی از فعالان صنعتی و تولیدی در غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت کیفیت کالا در اذهان و افکار عمومی و در میان جامعه مصرف کننده اظهار کرد: یکی از عناصر شاخص و برجسته برای مشتریان برای انتخاب و خرید کالا در میان حجم انبوهی از کالا‌های مشابه داخلی و خارجی موجود در بازار، به کیفیت موجود در آن باز می‌گردد.

وی افزود: برای جامعه هدف کالاها، کیفیت محصولات به میزانی حائز اهمیت است که بعضا برای برخورداری از محصول با کیفیت، به مصروف ساختن هزینه هر چه بیشتر مبادرت می‌ورزند.

صدیقیان در ادامه بیان کرد: به صورت طبیعی و منطقی این حق مشتری است تا در قبال هزینه کردی که برای کالای مورد نظر خود، پرداخت می‌کند، کالایی را تهیه کند که از حیث کیفیت از درجه مقبولی برخوردار باشد.

این فعال صنعتی و تولیدی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که کسب درآمد با پیچ و خم مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، با سختی و مشقت‌های خاص به خود همراه است، طبیعتا مشتری یا متقاضی حق دارد در قِبال هزینه‌ای که برای خرید کالای مورد نظر خود می‌کند کالایی با کیفیت دریافت کند تا پس از مدت کوتاهی مجبور به پرداخت مجدد هزینه‌ای مشابه نشود و این امر در ارتباط با کالا‌های مصرفی نیز مصداق پیدا می‌کند.

وی افزود: این حق در خصوص کالا‌ها و محصولات غذایی که ماندگاری آن پایین است و مشتری پس از مدتی باید مجدد به خرید مجدد و جایگزین سازی آن مبادرت ورزد جاری است، زیرا کیفیت حق مشتری است.

صدیقیان در ادامه بیان کرد: کیفیت عاملی است که به واسطه آن، مشتری یا جامعه هدف آن کالا یا محصول جذب آن می‌شود و در چنین شرایطی، انگیزه برای خرید و تهیه آن کالا افزون‌تر خواهد شد و با افزایش فروش و عرضه، مرکز یا مراکز تولید کننده آن کالا نیز از رونق هر چه بیشتری برخوردار خواهند شد و از مزایا و ثمرات این رونق به صورت زنجیره وار، نیروی انسانی فعال در بخش تولید، بخش‌های مکمل و صنوف فعال در حوزه عرضه و توزیع نیز بهره‌مند خواهند شد.


بیشتر بخوانید: نقش بازاریابی در رونق تولید/ لزوم شناسایی ذائقه جامعه هدف کالا‌های ایرانی در آن‌سوی مرز‌ها


لزوم تولید کالا‌هایی که از قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی برخوردار است

فَربُد صولتی، یکی از فعالان صنعتی و تولیدی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش تعیین کننده کیفیت در کالا‌ها و ارائه خدمات بیان کرد: اهمیت کیفیت در کالا‌ها و محصولات تولیدی و حتی خدمات ارائه شده برای مصرف کننده و مشتری به میزانی برجسته و تعیین کننده است که بعضا در میان جامعه هدف محصولات، نشانه‌ها و علایمی خاص همچون ایزو‌ها و یا استاندارد به عنوان ملاکی برای انتخاب کالا تبدیل می‌شود.

وی افزود: این نشانه‌ها و علایم به صورت فی النفسه اهمیت مصرفی برای مصرف کننده یا متقاضی ندارد، اما علایم اشاره شده به مثابه مهر تأییدی است بر کیفیت آن محصول و به همین واسطه مصرف کننده نیز با اطمینان خاطر به خرید و تهیه آن مبادرت می‌ورزد.

صولتی در ادامه بیان کرد: اساسا این علایم به عنوان نشانه‌ای دال بر تایید کیفیت فلان محصول یا کالا، در تبلیغات مورد نظر شرکت‌های تولید کننده برای معرفی و عرضه آن در میان جامعه مصرف کننده نیز لحاظ می‌شود.

این فعال صنعتی و تولیدی گفت: با چنین اوصافی، با تلاش هر چه بیشتر برای ارتقای کیفی افزون‌تر محصولات تولیدی، جذابیت آن در بازار بیشتر می‌شود و با افزایش ضریب فروش، می‌توان در حوزه تولید آن محصول به رونق هر چه بیشتری دست پیدا کرد.

وی افزود: در صورت قائل بودن به این اصل، از خرید کالا‌های خارجی توسط مصرف کننده و خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می‌شود و همین موفقیت دستاوردی برجسته برای اقتصاد کشور و نائل شدن به اهداف مورد نظر در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

چندی پیش، علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به شعار سال و ضرورت توجه فزاینده به رونق تولید گفت: با حمایت از کالای ایرانی شاهد تسهیل خودکفایی، اشتغالزایی و حصول رونق تولید خواهیم بود.

وی می‌افزاید: با ارتقای کیفی محصولات ایرانی شاهد استقبال هر چه بیشتری از تولیدات ایرانی خواهیم بود و به تبع آن ضریب واردات کالا‌های خارجی نیز کمتر و محدودتر خواهد شد.

یارمحمدی معتقد است در واقع امر می‌باید شاهد تولید کالا‌هایی باشیم که از قابلیت رقابت با محصولات خارجی برخوردار باشند و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالقوه و متعدد ایران، با برنامه ریزی مدون و اصولی و اتخاذ تدابیر هوشمندانه می‌توان به موفقیت‌های بسیاری در این خصوص نائل شد و با تحقق این امر، توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان و معاندان مردم، کشور و نظام، خنثی خواهد شد.

وی گفت: با مدیریت صحیح و منطقی، رونق تولید (به عنوان شعار سال و نقشه راهبردی اقتصادی کشور) قابل حصول خواهد بود و یقینا در چنین شرایطی، وابستگی کشور به بیگانگان (حتی در صورت همسویی نظام سلطه با یکدیگر برای رسیدن به چنین هدفی) محلی از اعراب نخواهد داشت.

گزارش از ناصر رمضانی

انتهای پیام/

 

 

 

 

البته خوب ما کمپین حمایت از کالای ایرانی رو هم داریم با کلیک روی لینک زیر میتونین این کمپین رو مشاهده کنید.

 

🔹🔹🔹 کمپین حمایت از کالای ایرانی اینجا کلیک کنید🔹🔹🔹

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
هزینه تسیلم شدن


توجه توجه
توجه توجه متن زیر رو نخوندی اینجا رو ترک نکن


 فوتبال ایران اسپانیا رو دیدی؟


یه ایرانی میتونی پیداکنی بگه چون اسپانیا قهرمان جهانه و بهترین و با کیفیت ترین

بازیکنهای دنیا رو داره من طرفدارشم؟

چون بازیکن های محبوب رئال و بارسلون تو اسپانیا بازی میکنن تشویقش میکنم و

دوست دارم ایران رو ببره؟

محاله یه ایرانی پیدا کنی اینطوری بگه


🔸حتی طرفدار معمولی هم نمیتونی پیدا کنی، همه متعصبانه و غیرتمندانه طرفدار

ایران بودن، بعضی جاهای بازی داد می زدن، حرص میخوردن و رگ گردنشون میزد بیرون،

اصلا غیرت و تعصب رو می شد تو همه مردم دید


🔸ولی الان میخوام یه واقعیتی رو بهت بگم

خیلی وقت ها بوده تیم ایران با یه تیم خارجی بازی کرده ولی تو و خیلیای دیگه چون

تیم خارجی قوی تر بود طرفدارش بودید

حمایتش کردید، تشویقش کردید، وقتی به ایران گل زد پریدید بالا

وقتی ایران حذف شد اصلا عین خیالتون هم نبود


⁉️میدونی کجا رو میگم؟

یکی دوبار نبوده، خیلی اتفاق افتاده برا هممون


🔸 مثلا وقتی تیم تولید کنندگان پارچه و لباس ایرانی با تیم تولید کنندگان ترکیه باهم

رقابت داشتن، و هر کدوم که ازش بیشتر خرید می شد برنده می شد و تو رفتی جنس

تُرک خریدی چون کیفیتش بهتر بود

و این باعث شد کارگاه ها و کارخانجات تولیدی ایران از گردونه رقابت حذف شدند، تعطیل

شدن و اعضای تیم ملی تولیدگنندگان که پدران، برادران و مادران خودمون بودن بیکار و ورشکسته شدن


🔺ما در خریدهامون متعصبانه برخورد نکردیم


🔸الان بحث هایی که تو هر محفل و مجلسی هست اینه که تیم ملی فوتبال ایران

چقدر قوی شده و درسطح قهرمانان جهان بازی میکنه، میدونی چرا؟ چون ازش

حمایت شد همه جوره


🔸 دوست عزیز بسیاری از تولید کنندگان داخلی کیفیت محصولاتشون با برخی

محصولات خارجی واقعا برابری میکنه، فقط به حمایت من و تو نیاز دارن

ما نمیگیم همه خرید های خونت رو ایرانی بخر نه

ولی اون محصولاتی که کیفیتش با مشابه خارجی برابری میکنه و یا فاصله کمی

داره رو متعصبانه برو بگرد، پیدا کن و بخر و به دیگران معرفی کن


🔺روی تیم ملی تولیدکننده کشور خودمون غیرت و تعصب داشته باشیم


📝 حسین دارابی

کمپین گام دوم انقلاب
درباره ما
وبسایت رسمی حوزه شهید فهمیده شهرستان نیشابور در راستا تعامل بهتر در حوزه اینترنتی و گسترش تفکر مقابله به جنگ نرم در فروردین سال 96 اقدام به ایجاد وبگاه رسمی خود نمود
اطلاعات کاربری
اطلاعیه

رهبر کوچک من

my small leader

----------

msl13.ir



اغاز به کار فعالیت های وبسایت  حوزه شهید فهمیده شهرستان نیشابور

کمپین بزرگ همسنگران

به کمپین اشنایی با همسنگران جنگ نرم بپیوندید و با سایت های فعال در جنگ نرم اشنا شوید

جهت مشاهده کمپین همسنگران اینجا کلیک کنید

کمپین کارفرهنگی


به کمپین ویژه کار فرهنگی مرکز تبادل نظر پیرامون فعالیت در حوزه جنگ نرم بپیوندید جهت مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید

کمپین ایده های کار فرهنگی بشتابید

حمایت های مالی از رهبر کوچک من
کمپین ویژه کنکوری ها بشتابید

دانش اموزان و کنکوری های عزیز به کمپین کنکوری ها در وبسایت رهبر کوچک من بشتابید و از مطالب مفید استفاده کنید

جهت مشاهده اینجا کلیک کنید

سایر رسانه های ما
شبکه های اجتماعی
  
ایده های تشکیلاتی برای مدارس

همراه شما هستیم از وبسایت رهبر کوچک من با بخش ایده های تشکیلاتی که شامل ایده هایی خوبی جهت فعالیت در مدارس به شما پیشنهاد میشود و امیدواریم ایده کوچکی در زمینه فعالیت در مدارس شما باشد

این ایده ها شامل مواردی است در زمینه جذب دانش اموزان و فعالیت های مختلف به مناسبت های مختلف و ایده های فعالیت های مدرسه ای و برون مدرسه ای برای اثر گذاری هرچه بیشتر تشکل شما در مدرسه &

جهت مشاهده ایده ها روی عنوان مورد نظر کلیک کنید

1-ایده های تشکیلاتی ثبت نام و گروه بندی

2-ایده های تشکیلاتی در بخش نشریات

3-ایده های تشکیلاتی در حوزه فضای مجازی

4-ایده های تشکیلاتی در خصوص زدن نمایشگاه

5-ایده های تشکیلاتی در خصوص جوایز

6-ایده های تشکیلاتی برنامه صبحگاهی

7-ایده های تشکیلاتی حلقه ها و جلسات

8-ایده های تشکیلاتی واحد مسابقات

9-ایده های تشکیلاتی تابلو های محیطی

10-ایده های تشکیلاتی تامین بودجه

11-ایده های تشکیلاتی برای ایام محرم



منتظر ایده های جدید باشید